پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 118721
نمايشگاه کتاب در جونقان گشايش يافت
تاریخ انتشار : 1393/06/11 07:48:47
نمایش : 1678
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان فارسان گفت: نمايشگاه کتاب ومحصولات فرهنگي با محوريت عفاف و حجاب به مناسبت دهه کرامت در جونقان افتتاح شد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، اسفنديار اميريان، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان فارسان امروز"9شهريور" در اين نمايشگاه گفت: به مناسبت دهه پر فضيلت کرامت، اداره فرهنگ وارشاد اسلامي شهرستان فارسان با مشارکت کانون فرهنگي هنري ارشاد شهر جونقان نمايشگاه کتاب و محصولات فرهنگي با محوريت عفاف وحجاب را در مسجد زينب کبري(س) شهرجونقان فعاليت خود را آغاز کرد.

 

وي با اشاره به حضور امام جمعه شهر جونقان، مسئولان محلي و عموم مردم افزود: دراين نمايشگاه که به مدت 12روز ادامه دارد بيش از 400 عنوان کتاب و محصولات فرهنگي از قبيل چادرومقنعه اسلامي ويژه بانوان در معرض ديد عموم گذاشته شد که با استقبال مواجه شده است.

 

اميريان با اشاره به همايش نکوداشت مسجد در فارسان گفت: همايش نکوداشت مساجد در محل مصلي فارسان برگزار شد و در اين ويژه برنامه از طرف اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان فارسان به 60 نفر از فعالين امور مساجد از جمله خادم، مکبر، هيئت امنا، امام جماع ومکبر هداياي فرهنگي به رسم يادبود اهدا شد.

 

 وي تصريح کرد: تنها مسير هدايت بشريت،مسجد و تمسک جستن به قرآن و اهل بيت است.

 

اميريان اظهارکرد: اولين کارهاي که پيامبر اسلام (ص) براي تبين رسالتش وتبليغ دين مبين اسلام انجام داد ساخت مسجد بوده و پس از آن شروع به تبليغ اسلام کرد.

 

 وي با توجه به نقش محوري مساجد در گسترش فرهنگ اسلام اظهار کرد: پايگاه اول مسلمانان مسجد بوده است و مبارزه اسلام در مسجد رشد و آگاهي يافته و مسجد از روز اول به عنوان مکاني مقدس پايه ريزي شده است.

 

 وي تصريح کرد: در حال حاضر مساجد به دنبال احياء سنت هاي دين هستند اما بايد يک نقش ديگر را نيز در دستور کار خود داشته باشد و آن انتقال و ارتقاء مفاهيم فرهنگي متناسب با شرايط روز است و اين مهم توسط امام جماعت محقق مي شود.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html